Dagboksutdrag

"Du är inte som förut"

När han sa dem orden försökte jag verkligen tänka. Tänka efter vad det var som jag gjorde annorlunda. Varför jag inte var som förut. Men jag kom inte på något. Det gjorde jag verkligen inte. Jag började förstå att det var han som såg mig annorlunda. Jag var inte den finaste tjejen i hans ögon längre. Han var inte kär och det var därför det inte var som förut. Det var det som var fel och det förstod nog han innerst också.

Jag svarade "förlåt" och kände mig väldigt väldigt hjälplös.

Kommentarer
Postat av: Meg

<3

2011-09-05 @ 13:59:03
URL: http://megs.blogg.se/
Postat av: Anonym

fint skrivet, låter inte så trevligt däremot :/

2011-09-14 @ 17:13:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0