Dagboksutdrag

4 juli. Skriver sms för att försöka få honom förstå. Vet inte om de hjälper. Hjärtklappning och brinnande ögon av tårar som hålls inne.

 

5 juli. Sitter på en bänk i Täby centrum och väntar. Väntar på honom. Ser han komma, möter hans blick men tittar ner och börjar fixa med väskan. Som Maggio sjunger, rotar i väskan efter mod. Vi säger inte mycket och det lilla vi säger har vi redan sagt. ”Vill du göra slut?” nämns några gånger men båda vet att vi inte kommer göra det och att vi snart kommer vara i varandras famnar. Det blir alltid så och det räddar situationen. Hjärtat läker lite men ärren är fortfarande djupa. Kommer de alltid finnas kvar?

 

7 juli. Jag vaknade av att jag skrattade idag. Det var länge sedan, över ett år tror jag. Jag vaknade alltid av att jag skrattade när jag var nykär. Jag drömde konstiga drömmar som på något sätt var sådär sjukt roliga och så plötsligt vaknar man av att man skrattar. Det är en sådan himla underlig känsla. Jag tror det är ett tecken på lycka. 

 


Kommentarer
Postat av: Jenny

åh nej ni har gjort slut två gånger redan. ändå så förs ni samman igen, det kommer alltid finnas märta och micke. ni är så fina

2012-07-19 @ 23:58:22
URL: http://novemberdreams.blogg.se
Postat av: patricia

Uppdatera lite oftare!
Går in här varje dag,och blir lika besviken varje gång för att det inte kommit upp något nytt..Så vart håller du hus ?

2012-08-14 @ 23:26:49
Postat av: Lydia

Hej finis <3 Jag taggade dig och 10 andra bloggare för Liebster Award(http://lydiavimala.blogg.se/2012/august/liebster-award.html)☆

2012-08-15 @ 22:10:53
URL: http://lydiavimala.blogg.se/?tmp=632265

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0